HTML

Utolsó kommentek

  • Myparty: Hát az uccsó mondatod nagyon adta ecsém! (2009.12.13. 19:34) 2009.12.11. péntek Gaben
  • Gaben1: Jóivótársias becsületből segíteni?!?! Mivel eddig sem volt rá példa így azt gondolom most is csak ... (2009.12.13. 16:54) 2009,11,19 EeJay
  • Myparty: EeJay: Megjegyezném: többször vigyünk fotógépet a bulikra. vagy elég monnyuk telefonnal is lőni ő... (2009.12.12. 18:58) 2009.12.05. Gaben
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.12.11. péntek Gaben

2009.12.12. 20:49 | Myparty | 1 komment

Ezen a pénteken is sikerült jópár agysejtet és tüdő bojhot megölni. Hogy milyen apropóból? Joe nevezetű munkatársam meghívott egy olyan buliba ahol csak őt ismertem. Új embereket megismerni mindíg öröm. Hogy miért az később ki fog derülni.
Hely: Morison's 2. Ahol már ott voltunk kb. 8 órakkor. Különböző ízű és alkoholfoú koktélok társaságában.

 Fejenként 8-10 koktél megadta a kezdő hangulatát a bulinak. 10 órakkor már az egyik táncparketten voltunk, ahol mostmár én is megadtam a buli hangulatát azzal, hogy kb. 3 vagy négy idegen ember kezéből vertem ki a poharat. Valamilyen különös okból kifolyólag viszont most mindenki nagyobb affinitást érzett a bulizásra mint a verekedésre. (hozzátenném hogy egyálltalán nem bántam)
Természetesen a mai estéből sem maradtak ki a lányok. Nem unatkoztam és egyedül nem is kellett táncolnom egy percig sem. És már vissza is tértünk oda hogy miért jó megismerni új embereket. Joe barátnőjének lejött az egyik barátosnéja (aki természetesen már évek óta együtt van a barátjával). Egy óvatlan pillanatban már csőröztünk is.

 

Nagy poénja nem volt ennek az estének hiszen ezek után eléggé sok időt töltöttem a lány szájában. Habár azon egy kicsit elmosolyogtam amikor megkérdezte tőlem a kismiujság hogy pesten van-e a lakásom mert akkor megnézné. Vonjuk le a konzekvenciát! Ha bulizni akarsz egyfolytában. és néha még haza is vinnél valakit akkor a belvárosban vegyél lakást, mert az istennek sem fog hazamenni veled senki. Persze megkérdeztem, hogy miért ne mehetnék én hozzád? Válasz: "Nehezen tudnánk megmagyarázni a hálószobában alvó barátomnak, hogy ki vagy és mit csinálunk" Végülis... :)

A képek minőségére a magyarázat a fényképek készítésének eszközében (TELEFON) ill. a szórakozóhely földrajzi elhelyezkedésében (PINCE) keresendő.
Bármi nemű hasonlóság a képen elmosódottan látszódó lány és a barátnőd között a véletlen műve.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myparty 2009.12.13. 19:34:41

Hát az uccsó mondatod nagyon adta ecsém!
süti beállítások módosítása